wtorek, 28 maja 2019

Let the story begin…

Hejka wszystkim!

Mam na imię Kaja, mam 17 lat i jak już wszystkim wiadomo wybieram się na wymianę do USA. Jadę z biurem Foster i fundacją ISE.

Wiele osób pyta dlaczego i po co tam jadę?
Dlaczego? Ponieważ nigdy nie byłam aż tak daleko, a Stany są tak różnorodnym krajem, że zwiedzenie choćby kawałka będzie na pewno super sprawą. Po co? Aby podciągnąć moją znajomość języka, oraz poznać nowych ludzi i ich kulturę od środka, czyli mieszkając przez 10 miesięcy z amerykańską rodziną, o chodzeniu tam do szkoły i braniu udziału we wszystkich super eventach z tym związanych już nie wspominam, bo chyba nie muszę ;)

Ok, przywitałam się, napisałam kilka słów o sobie i o tym, czym kierowałam się wybierając taką przygodę, więc na razie tyle.

Trzymajcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz