sobota, 1 czerwca 2019

Gdzie spędzę kolejny rok, czyli o moim placemencie...

27 maja o 17:33 dostałam maila z placementem! Byłam akurat w trakcie robienia kolacji - naprawdę w takich ważnych momentach, człowiek zapamiętuje, gdzie był, co robił i co myślał. Byłam sama w domu i zastanawiałam się czy kliknąć w przycisk otwórz, czy poczekać na rodziców. Jednak wrodzona ciekawość zwyciężyła i otworzyłam w końcu tego maila. Myślałam wtedy tylko o jednym, żeby to był stan bardziej z południa niż z północy, żebym nie musiała pakować zimowych rzeczy 😂 W końcu otworzył się ten mail, a moją uwagę przykuło jedno pogrubione słowo w zielonym kolorze ARIZONA!


Stanęłam, jak wryta, nie wierząc w to, co widzę. Napisałam do rodziców i zabrałam się za czytanie dalszej części maila.

Moja host rodzina składa się z 6 osób: host rodziców - Teri i Evan, oraz host rodzeństwa - Hope, Tyler, Kaylee i  Mason.
Mieszkać natomiast będę w Scottsdale, mieście z ponad 200 000 mieszkańców, które jest oddalone od Phoenix o zaledwie 20 minut.

Na razie wiem tylko tyle, ponieważ dopiero jestem podczas nawiązywania kontaktów z moją host rodziną. Jak już dowiem się więcej i będę mogła o tym napisać, to na pewno to zrobię.

Tak wygląda Scottsdale - dużo pól golfowych, palmy, kaktusy i góry.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz