sobota, 17 sierpnia 2019

Lunch

Pomyślałam, że może ktoś będzie zainteresowany tematem, jakim jest lunch, bo jeszcze nie spotkałam się na żadnym blogu z takim większym jego opisem, więc napiszę, jak on wygląda w mojej szkole.

Lunch jest między 11:47, a 12:20, więc trwa 33 min. i jemy go w Cafeterii. Ja sama, jeśli mam czas rano, to biorę coś z domu, a jeśli nie to wtedy kupuje w szkole. Jeden posiłek kosztuje 3.10$ Nie spodziewałam się, że będzie tu tak duży wybór jedzenia i pierwszego dnia byłam bardzo zdziwiona. Są oczywiście i mniej zdrowe rzeczy, ale można znaleźć też coś w miarę dobrego i zdrowego. Na stronie szkoły mamy menu, gdzie są wypisane wszystkie dania, jakie będą w każdym dniu, razem ze zdjęciem i składem. Posłużę się teraz tym menu i opiszę co tutaj jemy ;)
Każdego dnia można dostać coś z kuchni meksykańskiej, włoskiej, amerykańskiej, kick'in chicken, wok n' bowl, sałatki, deli fresh, dodatki i napoje.

Kuchnia meksykańska (każdego dnia 3 dania do wyboru):
- burrito z serem i fasolą
- quesadilla z kurczakiem i serem
- salsa
- sałatka chicken taco
- nachos z pokruszonym taco i serem
- kurczak fajita tacos
- burrito z serem i mięsem

Kuchnia włoska (też 3 dania do wyboru):
- bułka podzielona na kawałki i zapiekana z serem z sosem marinara
- różne rodzaje pizzy
- bułka z sałatą, pomidorem, serem i różnymi wędlinami
- lasagna
- paluszki z serem i peperoni
- makaron z sosem i mięsem

Kuchnia amerykańska (2 do wyboru):
- hamburger
- cheeseburger
- hot dog
- grillowana kanapka z serem
- makaron z serem
- pieczone udko z kurczaka
- pizza buffalo chicken
- cheeseburger z bekonem
- kanapka z rybą w panierce

Kick'in chicken (3 do wyboru):
- kanapka z kurczakiem w panierce
- kanapka z pikantnym kurczakiem
- małe kawałki kurczaka w panierce
- większe kawałki kurczaka w panierce

Wok n' Bowl (1 dziennie):
- kawałki kurczaka w panierce z serem, kukurydzą i piure z ziemniaków
- ryż z kurczakiem Teriyaki
- wołowina z brokułami i ryżem
- kurczak słodko-kwaśny z ryżem
- kurczak w sosie z pomarańczy z ryżem

Sałatki (5 do wyboru)
- chicken caesar
- wegetariańska
- z pikantnym kurczakiem
- z kurczakiem w panierce
- z kurczakiem po azjatycku

Deli fresh (do wyboru wszystko co poniżej każdego dnia):
- granola z truskawkami i jogurtem
- granola z borówkami i jogurtem
- kanapka (z chleba - to co do tej pory było kanapką, to było z bułką taką hamburgerową) z pastą jajeczną
- kanapka (w bułce, ale takiej zwykłej) z indykiem, pomidorem, sałatą i serem
- kanapka (bułka) z szynką, serem, pomidorem i sałatą
- długa bułka z indykiem, pomidorem, serem i sałatą
- wrap z sałatką caesar
- wrap z pikantnym kurczakiem
- wrap wegetariański
- wrap z kurczakiem po azjatycku
- wrap włoski z wędlinami
- zestaw owoców, sera, krakersów i orzechów
- wegetariański zestaw z humusem
- kawałki jabłka i selera i masło orzechowe do maczania - naprawdę ludzie to jedzą XD
- zestaw owoce, warzywa, jajka gotowane, masło orzechowe itd. tzw. protein pack
- zestaw sałatka z tuńczyka, owoce, warzywa, chlebek
- kanapka z tuńczykiem

Dodatki (5 lub 6 do wyboru):
- małe marchewki
- kawałki brokuła, marchewki i kalafiora
- kawałki banana, jabłka i pomarańczy
- bułka taka normalna
- frytki z piekarnika
- kawałki selera
- mieszanka owoców z puszki
- fasola w sosie
- sałatka rzymska
- zielony groszek
- sałatka coleslaw

Napoje (5 do wyboru)
- mleko 1%
- mleko czekoladowe
- soki owocowe - jabłkowy, winogronowy i pomarańczowy

Jak widzicie całkiem duży wybór. Ja wybieram sałatki i kanapki ze zwykłą bułką, granole i owoce, ale czasami skuszę się na coś niezdrowego. W końcu jestem na wymianie i powinnam próbować różnych rzeczy :D



Na ogół jedzenie wygląda podobnie, ale nie tak ładnie, ale jest zjadliwe, ale nie wszystko xD

8 komentarzy:

  1. Wow, naprawdę jest duży wybór! Fajnie, że możesz zjeść też bardziej zdrowe i pożywne rzeczy. Ja o szkolnym lunchu przekonam się dopiero w poniedziałek i narazie jestem nieco przerażona co mnie tam może spotkać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i u Ciebie będą zjadliwe i w miarę zdrowe rzeczy :D

      Usuń
  2. Nieźle! Fajnie dowiedzieć się, co może człowieka czekać na stołówce, więc dobrze, że to napisałaś. Mam nadzieję, że u mnie będzie podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie niestety nie jest tak fajnie, jak u Ciebie. Mamy mniejszy wybór i większosć rzeczy wygląda, a raczej nie wygląda XD, więc zawsze zabieram lunch z domu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy1/3/21

    26 yrs old Assistant Manager Teador Laver, hailing from Clifford enjoys watching movies like Red Lights and Baseball. Took a trip to Thracian Tomb of Sveshtari and drives a Maserati A6G/2000 Spyder. zrodlo imp

    OdpowiedzUsuń